2ampara***Womanizer Orjinal Mesajı Yazan: Black God iyiye gidiş yok ama kötüyede gidiş yoq doru söledin sanki formalarını çok kısa zmn da yapıp yayınlaman lazımmış gibi yapıosun biraz zmn harcaman lazım
bibidibabidibu_babidibu schalke 04 home alternative up (şortun solundaki çizgiler pek iyi olmamış onu düzelttim)
bibidibabidibu_babidibu bayern muchen away alternative ya nie hala kimse yorum yazmadı, :( bide yorum yazarken (tabi yazarsanız) hangi forma olduğunu belirtirseniz sewinirim
Die for You abi hepsi için sölicem walla güzel omuş ama logoları biraz daha ufaltırsan çok ii olur eline sağlık ;)
Die for You black god bişi merak ediom acaba bnm formalarada bi göz atarmısın istersen berbat de ama sen ne dicen merak ediom :):)??
FaTaL? 2-3 saatliğine dışardaydım tpici formlya doldurmuşun bendede böle azim olsa keşke hemen sıkılıyom :D :o
Die for You Orjinal Mesajı Yazan: LeFtErxFaTalFlEx 2-3 saatliğine dışardaydım tpici formlya doldurmuşun bendede böle azim olsa keşke hemen sıkılıyom :D :o kime dion abi bunu:confused:
FaTaL? Orjinal Mesajı Yazan: Die for You kime dion abi bunu:confused: topicin sahibine :) nikini yazamadım çok uzun :D
FaTaL? Orjinal Mesajı Yazan: Die for You :D:D:D ewt abi nik kasınç olmuş :D:D naapalım bbdd dielim :D:D :D :D :D :D :D :D
ZoRo ya bidibidi gusel olmusda logolar buyuk ( nick yanis yazdim galiba :D ) ayrica bayern in logolari ati versene buraya ben ariomda bulamadim ...