ne diim abi, ayaina salik, jose yapti yapicani, ama dierleri...
budur
O VOLKAN DENİLEN KALECİYE HEDİYESİ OLSUN KLEBERSONUN...!!!!! :mad:
bu gole hala şans diyenler var.töbe töbe
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: