mustea KLEBERSONUN MÜKKKEMMEL FÜZESİ RAPİDSHAREDE SÜPER HIZLA İNDİRİN 2MB DOSYA ŞİFRESİ AÇIKLAMADA YAZIYOR http://rapidshare.de/files/5275757/Kleberson1.rar.html
Zeus6 sansa güzel bir gol tebrik etmek lazım 50 defa vursa ordan 2 tanesi anca girer iyi topcu besiktasın ayaktaki tek ismi
mirдňdд Orjinal Mesajı Yazan: Zeus6 sansa güzel bir gol tebrik etmek lazım 50 defa vursa ordan 2 tanesi anca girer iyi topcu besiktasın ayaktaki tek ismi yaw kardeşim sataşmayın bea :mad: şans falan adam attı işte maç içinde volkan azmı topunu çıkardı klebersonun :sly:
typhlosion kleberson olmasa zaten beşiktaş 5.lige zor oynardı bu sezon kusura bakmayın herkezden iyi beşiktaşlıyım ama çok kötü bi form grafiğimiz var şu 3 haftadır gol ayaklarımız çok kötü ibrahim toroman her maç bi hata bıktım valla
typhlosion abi hatırlatma orayı ya biz bu youlayı carew için almstık zaten neyse Artık İBRAHİM AKINIM forvette oynar.. youla hassictirsin :D
TheMaNqLeR Orjinal Mesajı Yazan: SAKA_ONUR abi hatırlatma orayı ya biz bu youlayı carew için almstık zaten neyse Artık İBRAHİM AKINIM forvette oynar.. youla hassictirsin :D Youla için bir de yabancı kontenjanı kullanıyoruz ya zaten ona yanıyorum.
typhlosion neyse tahminimce çöle bişey yapacaz youla kalır türk vatandaşlığına geçmesine az kaldı. devre arasında veysel gider ilhan mansız gelir inşallaaahhhhhhh............
TheMaNqLeR Orjinal Mesajı Yazan: SAKA_ONUR neyse tahminimce çöle bişey yapacaz youla kalır türk vatandaşlığına geçmesine az kaldı. devre arasında veysel gider ilhan mansız gelir inşallaaahhhhhhh............ İnşallah gelir Youla nın Türk olmasına 1 - 1, 5 sene var galiba
Nouzer **Gerçekten çok güzel bir goldü Ümit Karanın Vestel Manisaya attığı ilk golü de izleyin izlemeyen çok şey kaçırır ..**
Zeus6 Orjinal Mesajı Yazan: M®.Bean™ yaw kardeşim sataşmayın bea :mad: şans falan adam attı işte maç içinde volkan azmı topunu çıkardı klebersonun :sly: ya uzaktan sutları cıkarıcak tab kalecileri kaleye ne koyuyolar iyi kaleci cıkartır uzaktan nadir gol yenir ceza alanına giremeyen takım uzaktan vurdu 3 4 tane ben iddaa ediorm 50 taneden max ve max 5 ini sokabilir
Zeus6 sen uzaktan vuruslara volkan devlesti diosun vuranlar gerard olmadıgı icin zaten bende atamaz diorm didayı ornek verirsen bende gerard derim atılır daha oncede dedigim gibi nadir atılır ama bu devlesme olmaz dida hata yapıp yedi volkan yemedi atanlar farklıysa volkanda zaten dida degil???
Zeus6 haklı bi tespit cünkü hic bi kaleci o noktaya gidicek topa uzanamaz beklemez sans kisisel sahsi fikrim
typhlosion kleberson gerard deil bana göre gerarddan daha iyi volkan daha 2 günlük kaleci. adamı göklere çıkarmayın 2 maçta sabriyede öle yapmışlardı ama adam formunu kaybetti yüzlerce örnekde sölerim
orkunbjk Beşiktaş maçlarını seyredenler Klebeson'un her maçta böyle şutları olduğunu bilir. Malmö maçında girmedi Bu maçta girdi. Volkan maçta çok iidi? umarım formunu milli maçlarda da devam ettirir.