Spocket Resimlerin hepsi pixel pixel, gölge şeylerini ve renk geçişleri pixellere yansılıtılırsa yapılması mümkün... Çok çok çok çok çok uzun çalışma gerekli tabi, yapan yapar, resim de güzel...
lockedstyle Orjinal Mesajı Yazan: Nouzer Tabi canım bende gördüm seni yaparken hatta beraber yaptıkk :) doğru soyluyo beraber yaptık gozlerinin birini ben birini nouzer yaptı ondan başka yerlere bakıyolar :) :) :) :,( :hihi: :hihi: :) :) :D :D :) :) biz 5000 değil 3 saatte yaptık mutluyuz :) :) :D :D
oSa Resmin paintle yapılıp yapılamayacağı ayrı bi konu ama 5000 saat olayı abartı geldi bana. Günde 4 saat çalışma ile yaklaşık 3,5 yılda bitmiş demektir :shocking:
mirдňdд Orjinal Mesajı Yazan: SAKA_ONUR bunuda ben yaptim ole 3 saatte 5000 saatte deil tam tamina 2dakkada süper olmuş be hocam eline sağlık
CHaMPioN77 Orjinal Mesajı Yazan: SAKA_ONUR bunuda ben yaptim ole 3 saatte 5000 saatte deil tam tamina 2dakkada Küçük Emrah tarzı :);) Neyse konuyu saptırmayalım oSa'nın dediği gibi photoshop veya paint ile yapıldığı tartışılır ama 5000 saat abartı.
lockedstyle şaka bir yana; şu anda dünya olan bütün grafikler paintle yapılabilir. ispatı basit, paint sizekalem aracı vermiş tabi renkleride. 1 kalem darbesi bir pixel artık düşünün olur mu olmaz mı?
KalkVeSavas paintte büyüteç diye bişey var..binaların denize yansıyan ışıklarına bakarsanız,büyüteçle büyütülüp,nokta nokta koyulmuş oldunu görebilirsiniz.
KalkVeSavas He şey diyeceğim,notebooklardaki kalemlerle yapmıştır...yoksa mausela ince ayar yapılmaz..klavyeye yada ekrana değdirilen kalemlerle yapılabilebilir.
cracks Orjinal Mesajı Yazan: Tearaway işte ms paintte 5000 saat urasılarak yapılmıs bir resim :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: alıntı yapacak başka msjını bulamadım.:D imzana bnayıldım yauu :D koduya dewam