ŞANLI_ Yani 5000 saat düşünsem ne kadar güsel oldugunu ifade edemem helal olsun yaani :scn_onay: :applause: :applause: :applause: :shocking: :shocking:
Nouzer **Oha be buda ne gerçek fotoğraf gibi olmuş bunu kartpostal olarak koyacan aslında mektup fln yollarsın birilerine :):)**
typhlosion hadi len bu paintte yapıldıysa gerçekten 1.kattan aşağıya atlıcam :D yok kesinlikle yapılamaz
cracks Orjinal Mesajı Yazan: Black God istersen 10000 saat uğraş paintte olmaz ama fotosop a bişe diyemem abi 5000 saat az diil... bunu 5000 saatte ms paintte yaptıysa.photoshopta :confused: