ahaha süper bir cevaptı tebrik ederim ayrıca Anelka artık harbi rayına oturdu yani Beşiktaş ve Milan maçlarında yawaş yawaş raya girdi yani...bundan sonra FENERBAHÇE Anelkadan yararlanmanın daha başka yollarını da aramalı ve Alex ve Anelka'yı birbirine daha verim sağlayacak biçimde oynatmalı bu da olursa artık helal tutabilene