Sanamı dedim ben yırtık don piresi ,
Benimde anelkaya sempatim var, Arsenal Günlerinden kalma hala severim, Alexten cok daha faydalı takımı sırtalyan adamı Fenerbahcenin, ama siz hala alex alex tutturmussunuz; Buyuk maclarda sadece anelka var alex yok
Zamanında Arsene Wenger in de Anelkayı 2 Henry e deişmem demesi sonucu gozumden dusmustu, bu sene de Cesc Fabregas denen adamda Vieira kabiliyeti gormesi ile iyice kıl olmama sebep oldu..
1-Dediğin lafı benim mesajımdan alıntı yapmışsın.
2-Seninle bu konuda tartıştığım için bana yazman yüksek ihtimal.
3-Tüm veriler bana dediğini gösteriyo.Eğer bana demediysen Makaay'a demişsindir ki Makaay'ın yazdığı şey Alex ile Ronaldinho'yu kıyaslamaktan uzak(Ya da ben öyle anladım bilemiyorum orasını).
4-Alex'in büyük maç performansı hakkında gerekeni yazdım.Onun için bu konuda sana cevap vermiycem.
5-Konu Anelka hakkında senin Arsene Wenger ve Fabregas'la ilgili düşüncelerin bizi ilgilendirmez.
6-Bunu sadece bilgin olsun diye söylüyorum konuyla çok alakasız olucak ama bişeyi yanlış biliyosun bunu düzeltmek için yazıyorum.Senin Fabregas dediğin adam 87 doğumludur ve Arsenal gibi dünya futbolunun sayılı kulüplerinden birinde daha bu yaşında görev alarak müthiş bi başarı göstermiştir.Fabregas ile Vieira'nın mevkiiside farklıdır.Vieira'nın mevkiinde Gilberto Silva görev almaktadır..
Anelka performansını her geçen gün artıracaktır bence.Dünya'nın en hızlı oyuncularından ve en sert şut atan isimlerinden birisi.Ayrıca bu ligde Yattara ve Yusuf'la birlikte çalım atmaya özel kabiliyeti olan adamlardan birisidir.Bu yöndende ilginç bi oyuncu..