Orjinal Mesajı Yazan: mpfb1907
ya cahil misin ya kuzeye gitmeye çalışıyo tövbe tövbe
işte yarıldım msj :D:D
adamın biri en başında acıklamış neyin ne oldunu bunu yazmanın ne anlamı var artık :D
bu arada ben denedim gidilmio dienleride tebrik ediyorum :)
Orjinal Mesajı Yazan: ILGAROD
HEPİNİZ YANLIŞSINIZ.
HEPİNİZ ULTİMATE GTADAN BAHSEDİYORSUNUZ....
ULTİMATE GTA NEDEMEK Mİ?
LC(LİBERTY) CİTY),SAN ANDREAS VE VC(VİCE CİTY)KARIŞIMIN DAN OLUŞAN OYUN GTA ULTİMATETİR . DAHA BİYESAYA ÇIKMADI AMA BİLİNİR BAKIN...

sonunda N ye gidebilcez yane :D