Ryan Atwood Ya arkadaşım sen ne kadar mal bir insansın sana söyleyecek sözüm yok artık. N=North(Kuzey)'dir. Bunu senin gibi bilmeyen gerizekalılar ancak böyle ortaya atabilirler. Daha dünyanın şeklinden haberin yok kalkmışsın N'ye gidince tommy çıkıyo diyosun. Tam bir gerizekalı varlıksın yani hele ki bizi bu kadar aptalca bişeyle kandırmaya çalıştığın için.
Pentagram_15 Bu arkadaşa ne gerekirse yapacam merak etmeyin. Saçmalamış resmen üstteki mesaj her ne kadar forum kurallarına aykırı isede tüm satırlarına katılyıyorum ve aynı şeyleri söylüyorum.
caner__beyy YA KARDEŞ N YE GİDİLİRMİ.NORT OLDUĞUNU BİLMİYONMUUU YAW .SENİN GİBİLERİN NEFES ALMASI HARAM NİYE YAŞIYONUZ YAWWW...
Lvnt_Asn Orjinal Mesajı Yazan: Ryan Atwood Ya arkadaşım sen ne kadar mal bir insansın sana söyleyecek sözüm yok artık. N=North(Kuzey)'dir. Bunu senin gibi bilmeyen gerizekalılar ancak böyle ortaya atabilirler. Daha dünyanın şeklinden haberin yok kalkmışsın N'ye gidince tommy çıkıyo diyosun. Tam bir gerizekalı varlıksın yani hele ki bizi bu kadar aptalca bişeyle kandırmaya çalıştığın için. :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D puahahahaha
.ArThuR. beyler haritada W harfi yok ama siz genede w'ya doğru gittiğinizde karşınıza istanbul çıkıo:Dve bn sizi gezdiriom Sultanahmet dolmabahçe vs vs deneyin görün:D:D:D:D
Lvnt_Asn :D:D:D beyler ben bisey farkettim eger oyunu bitirip 10 gün 60 saat 22 saniye 54 salise oynarsanız sükrü saracoglu cıkıo maç yapıon birden seni fifaya atıo :D:D:D:D:D:D:D(ne oyunmus be hey baba masallaah:D)
Ume tabi canım oyunu 213gün 12saat 23dk 30sn 12salise ile cj in evine girersek şampiyonlar ligi finalindeki Gerranrdın kafa golünü izliyosun vay be ne oyun yapmışlar geleceği görüyo
.ArThuR. Orjinal Mesajı Yazan: El di@blo uzaylıdan bile şaçma :D ehehehehe bn denedim arkadaşlar dün akşam (elektrik yoktu) ama bn bilgisayarı açtm ve sabaha kdr "N" harfine kdr gittim. ne uzaylı ne Tom nede başkabiri çıktı.. EŞŞEK çıktı ve bni geri kovaladı yaa:(:( boşuna sabaha kdr bekledim meer hepsi bi eşşek içinmiş:p
Lvnt_Asn way keske sıgır cıksaydı daha romantik olurdu :D:D .kardesim sabaha kadar nie beklion ya sende tak autopilota gitsin:D:D
kakka Aga öle demeyin adam destekli sallamış neden anlatıyorum bi bölüm wardı shamal uçağa binip liberti cityye gidiyoduk hani n ye dooru olan yerde adam bence ondan demiş aslında yalan olmaya bilir ama o bölüm sadece bölümdü :DDDDDDDDDDD herif kolpalamış bide hepiniz bi tutturmuşsunuz n norttur ne norttur sanki bu forumdakiler s.lak biz bilmiyoz sanki :DDDDD
Ozan JK Orjinal Mesajı Yazan: ...:::ArThuR™:::... Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: El di@blo uzaylıdan bile şaçma :D ehehehehe bn denedim arkadaşlar dün akşam (elektrik yoktu) ama bn bilgisayarı açtm ve sabaha kdr "N" harfine kdr gittim. ne uzaylı ne Tom nede başkabiri çıktı.. EŞŞEK çıktı ve bni geri kovaladı yaa:(:( boşuna sabaha kdr bekledim meer hepsi bi eşşek içinmiş:p uzaylı zaten yok:D yazın sölennmişti ama sonra olmadığı ortaya çıkmıştı
Lvnt_Asn Orjinal Mesajı Yazan: kakka bide hepiniz bi tutturmuşsunuz n norttur ne norttur sanki bu forumdakiler s.lak biz bilmiyoz sanki :DDDDD burda haklısın kardesim 1 kisi söledi digeleri tastik edio herhalde:D
az198608 ya 13 yaşındaki çocuğun aklı ile kuyuya düşülmez. Akıllı olun kardeşler. N kuzey demekdir yani North anlamına geliyor
.ArThuR. Orjinal Mesajı Yazan: 3332623 N kuzey demekdir yani North anlamına geliyor :D:D:D bende bu konu açlıldığından beri oyunda "N" gidip gidip duruyorum:p
takunya bi ilerleyin ya. N, neverland demek. o yüzden oraya gidilemiyo. yok nortmuş kuzeymiş, aşın bunları. şarkısı bile var. orda bi köy var uzakta, o köy bizim köyümüzdür, gitmesek de görmesek de.