Die for You Orjinal Mesajı Yazan: 2ampara***Womanizer yeni hallerini mi kaydettin bilmem bn senin bu ilk templerinin hepsini kaydettim nie öle oluoki??? :scnbebek:
ZoRo **guzel olmus ama niye kollarin golgeleri ole cok disa dogru verdin bence hos durmamis ama zevkler ve renkler tartisilmaz :)**