Orjinal Mesajı Yazan: ZoRo
guzel eline saglik .. ama sirf on derken cizgiler sana mi ait yoksa sadece t-shirt onunu mu yaptin ? sanirim sirf t-shirt onu oyle ise renkleri uygun yap montaj belli oluyor hic hos durmuyor ...
sadece fb-gk daki çizgiler bana ait birde bjk şort.ön bölümler boyanınca çok güsel oturuyo.
Orjinal Mesajı Yazan: Die for You
2amapara templateleri yeniden atcanmı küçük gözüküoda
bende normal boyutta gözküolar