Shevchenko **Bence Ümit'in Danimarka ve Ukrayna maçı kadrolarına çağrılması iyi olurdu ama olmadı artık Arnavutluk ve daha sonra da 2006 Dünya Kupası aa bakın Allah söyletti demek ki 2006'ya gidecez :D :D **
cracks Orjinal Mesajı Yazan: Frostmourne hak ediyor bence de milli takımı, fatihden daha iyi işler yapar bunu deme...bu adamın kafa gollerine hastayım.bence dünyada topa kafasıyla istedşii gibi en iyi yön veren adam fatih tekke...
Marty ümit i milli takıma almazlarsa go latamazlar golleri hep ortadaki oyuncular atıyo tümermiş okanmış forvetler biş iyapamıyo ümit lazım türkiye ye..
tramp_1905 Ümit Fatih tekke oynarsak belki patlama olur gollerde, Hakan kampta klubede abiligini kaptanlıgını yapar yine
emr_353 Bencede artık h.şükürün artık kenardan abilik yapması gençlere fırsat vermesi lazım ve ümit karanın mutlaka artık milli takımda oynaması lazım
Nouzer **Milli Takımda ona pas verecek kadar iyi adamlar var mı :p ama işin şakasıydı tabi lazım bence Milli Takıma Ümit ..**