VAN BASTEN'MİSİN BE ÜMİT!!!
bu adam tam bi harikailk 2 golü görmedim.kaçırdım.23. dakikadan sora izledim maçı.ama hiç bi goü seyretmesemde 3. gol yetti.4.golüde izledimde pek etkilemedi beni.aslıdan yine önüne süper aldı ümit ama...
mondi lig maçlarında 4. senesinde 2. penaltısını kurtardı :D dierinide 2 sene önce bursa spor maçında kurtarmıştı.ama dikkat edin lig maçlarında.hiç bi sazan atlamasın trazbzon maçındada kurtardı die.
güzel maçtı.tüm takımı kutluyorum.ve beşikrtaş fener maçına baalanıyorum.