#11 Buda demodaki görüntüleri birlestirerek yaptigim bir video.. Boyut: 30MB Süre: ~ 4 dakika Codec: DivX Sarki: Daddy Yankee feat Nore - Gasolina BURDAN">http://rapidshare.de/files/5186641/Pes5_demo_compilation.avi.html>BURDANINDIR :)
FaTaL? bende golleri gif yapayım bari video uzun iş :hihi: gifler kaliteli değil malum 1024 kb uploada izin veriyo siteler :scnutang: beckhamla orta sahadan şansımı denemişitm :o buda carlos ve direk :rolleye3:
FaTaL? Orjinal Mesajı Yazan: ZoRo artisss :D gorursun sen simdi bekle 2 dk sana bi video gelyoo kesin izle oke :D hangi kanal heueheuhe :D şaka şaka :P
ZoRo Haaaaaadiiiiiiiiiiiiiiiiiiii leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen :D #11 inmedi bu yaa :( takildi 10 mb :(
FaTaL? Orjinal Mesajı Yazan: ZoRo Haaaaaadiiiiiiiiiiiiiiiiiiii leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen :D #11 inmedi bu yaa :( takildi 10 mb :( ben #11 in videosunu ewodan indirmiştim süper kesin izleyin :)
ZoRo Orjinal Mesajı Yazan: #11 Buda demodaki görüntüleri birlestirerek yaptigim bir video.. Boyut: 30MB Süre: ~ 4 dakika Codec: DivX Sarki: Daddy Yankee feat Nore - Gasolina BURDAN">http://rapidshare.de/files/5186641/Pes5_demo_compilation.avi.html>BURDANINDIR :) bu sayfaya alakta kizmasin kimse gormedi diye :scnutang:
Brian Moser **#11** video güzel gerçekten. Yaptığın hareketlere, video haline getirmene, eline, emeğine sağlık :) Edit: Görüntülerde stad zeminlerinde bazı farklar gördüm normal demoya kıyasla. Kendi yaptığın veya indirmiş olduğun bir yama varsa bizimle paylaşabilir misin?
Brian Moser Orjinal Mesajı Yazan: ZoRo http://media.putfile.com/muthis al al gol gor azcik :D :D :D Vaaay bu oyundan da eksik etmemişler Fevzi'yi :p :p :p
ZoRo **var ya harbi muthis olmus zidane ile biras sinir etmissin adamlari ama :D bitis super direge carparak :D eline saglik**
e.c.i Orjinal Mesajı Yazan: #11 Buda demodaki görüntüleri birlestirerek yaptigim bir video.. Boyut: 30MB Süre: ~ 4 dakika Codec: DivX Sarki: Daddy Yankee feat Nore - Gasolina BURDAN">http://rapidshare.de/files/5186641/Pes5_demo_compilation.avi.html>BURDANINDIR :) çok güzel hazırlamışsın eline sağlık
#11 Orjinal Mesajı Yazan: skoklucan #11 video güzel gerçekten. Yaptığın hareketlere, video haline getirmene, eline, emeğine sağlık :) Edit: Görüntülerde stad zeminlerinde bazı farklar gördüm normal demoya kıyasla. Kendi yaptığın veya indirmiş olduğun bir yama varsa bizimle paylaşabilir misin? Bu">http://rapidshare.de/files/5124931/pes5_turf.zip.html>Budosyalari bu">http://www.frenkie1.tvn.hu/Game%20Graphic%20Studio%205.8.12.msi>buprogramla "..pes5 demo/dat" klasöründe bulunan '0_text.afs'nin icine import et. Soccergaming'den frenkie arkadas'a tessekür etmeyi unutmayin. Bol eglenceler. Yorumlariniz icin sagolun arkadaslar.. Ilerde daha fazla pozisyon ve gol iceren bir video daha hazirlarim.. :)
Brian Moser Orjinal Mesajı Yazan: #11 Bu">http://rapidshare.de/files/5124931/pes5_turf.zip.html>Budosyalari bu">http://www.frenkie1.tvn.hu/Game%20Graphic%20Studio%205.8.12.msi>buprogramla "..pes5 demo/dat" klasöründe bulunan '0_text.afs'nin icine import et. Soccergaming'den frenkie arkadas'a tessekür etmeyi unutmayin. Bol eglenceler. Sana ve Frenkie'ye teşekkürler :) Ellerinize sağlık...
ZoRo #11 ; ya ben bu Z uzunca bas diyo .. onu yeni gordum tamam ona basinca 2 kisi olyor ama 2. kisi nasi onune atiyo ben attiramadim ? sadece topun bsindan cekiliyo ?