Arkadaşlar, oyunu oynadıkça ilginç gelişmeler ortaya çıkmaya başladı. Arsenal'i seçmiştim ve Chelsea ile maç yapıyordum. Oyunun ilerleyen dakikalarında, bir mücadele sırasında Chelsea'li futbolcunun birisi yere düştü, fakat pozisyonda faul yoktu, topta bende kaldı, fakat bu yere düşen rakip oyuncu yerden kalkamadı ve kıvranmaya başladı. İşte tam o esnada, sol üst köşede kocaman bir Ünlem işareti çıktı. Yerde yatan sakat bir futbolcu var, topu dışarıya at gibilerinden. Hemen topu taca attım. Oyuncunun tedavisi yapıldı ve oyun tekrar başladığında Chelsea'li futbolcular taç atışını kullanarak centilmence topu benim sahama yolladılar. İlk kez karşılaştım ve çok hoşuma gitti. Yani adamın yerde kıvranmasını görmeliydiniz. Bu pozisyonla karşılaşan oldu mu?