e.c.i Orjinal Mesajı Yazan: nanick Piresin golü http://media.putfile.com/piresss :scn_onay: very good
programmer Arkadaşım valla o kadar çok demo yayınlandı ve yarım devrede olsa, oyun içi hareket bollığu ve eğlence okadar fazla ki , hiç sıkmıyo valla. Biz bi de arkadaşlarla karşılıklı oynuyoz. Ama tabii keşke çıksada oynasak :D
Lvnt_Asn keşke walla bende mrk ettim bi arkadas lapa lapa yagan kar ss si koymus baya güzel olmus en cok mrk ettgim özellik o su anda
e.c.i Orjinal Mesajı Yazan: musty http://rapidshare.de/files/6275066/pes2.avi.html bu da hlebden güzel bi gol.. bu 2. demodan mı kaç kişiyi dizmişsin öyle :D
Battousai Beyler buyrun 2 yeni videoda benden ;) İkiside birbirinden güzel... Bu vuruşu bi yerden hatırlayacaksınız ;) http://media.putfile.com/Tsubasa-Misaki Bu ise kuzenimle maç yaparken gelişen bi olay bu golü yedikten sonra 2 saat boyunca bana fifanın gerçekçiliği(?)nden bahsetti :D http://media.putfile.com/zuhahahah
e.c.i Orjinal Mesajı Yazan: Battousai Beyler buyrun 2 yeni videoda benden ;) İkiside birbirinden güzel... Bu vuruşu bi yerden hatırlayacaksınız ;) http://media.putfile.com/Tsubasa-Misaki Bu ise kuzenimle maç yaparken gelişen bi olay bu golü yedikten sonra 2 saat boyunca bana fifanın gerçekçiliği(?)nden bahsetti :D http://media.putfile.com/zuhahahah çok güzel videolar hele o ronaldo ve carlos un vuruşları nasıl becerdin :D
Battousai Orjinal Mesajı Yazan: devillmycry çok güzel videolar hele o ronaldo ve carlos un vuruşları nasıl becerdin :D O pozisyonun 4-5 saniye öncesinde inanılmaz bi karambol oldu sonra yeter artık dedim birileri vursun şu topa sürekli şut+şut+şut+şut... bastım sonra bi baktım ki Tsubasa-Misaki vuruşu :D
âİ£T10 Aynı golü bende atmıştım...ama kaydetcek program yoktu..Save de edilemiyo...Bi kaç arkadaşa resim olarak yollamıştım..ama sildim..
FaTaL? Orjinal Mesajı Yazan: fatal-36 arkadaslar bi sorum olacakti! bu videolari oyundan nasil cekiyorsunuz? fraps veya taksi adlı video kayıt programları ile :rolleye3: :rolleyes:
fatal-36 Orjinal Mesajı Yazan: LeFtErxFaTalFlEx fraps veya taksi adlı video kayıt programları ile :rolleye3: :rolleyes: cevapin icin tskler! fraps 2.0.0 program buldum ama taksi nin tüm adi ney onu bulamadim ve ben oyundayken windowsa gidemiyorumki oyundan tüm cikmaliyim sen nasil yapiyorsun onu.
pine_boy bi tane daha benden henry den güzel bir gol: http://media.putfile.com/henryy:hihi: ve owen: http://media.putfile.com/oween
pine_boy bi kaç tane de benden henry den güzel bir gol: http://media.putfile.com/henryy:hihi: ve owen: http://media.putfile.com/oween
Ardataskin Orjinal Mesajı Yazan: musty http://rapidshare.de/files/6275066/pes2.avi.html bu da hlebden güzel bi gol.. :applause: :applause:
FaTaL? Orjinal Mesajı Yazan: fatal-36 cevapin icin tskler! fraps 2.0.0 program buldum ama taksi nin tüm adi ney onu bulamadim ve ben oyundayken windowsa gidemiyorumki oyundan tüm cikmaliyim sen nasil yapiyorsun onu. oyuna girmeden simge durumunda çalıştır :)