Orjinal Mesajı Yazan: ZoRo
konusmayin lem benlen r.carlos ile 40 metreden caktim kimse süper demedi vallaha küstüm :p :p :p :p :p
Zuhauhuhauehuahheu zoro alemsin ha :D
o golün etkisinden izleyenler hala kurtulamamıştır onun için yorum yazamadılar küsme hemen :D