Orjinal Mesajı Yazan: programmer
Olleeeeey.. Bu gün beraber üzüldük ama bakıyorum beraber sevinmişiz. Bu günün adına ve şerefine seninle aramda olanları unuttum gitti. :D Hepimize hayırlı olsun galibiyet:D:D ( Nasıl çaktı ama 90'da Appiah :D) Bu arada avatar konusunda fikrim hala aynı :p :D:D Şaka şaka hadi barıştık mı ?:D
bende unuttum gitti herşeyi.barıştık yani. önemli olan bu olayı bu şekilde tatlıya bağlamaktı bizde onu başardık bütün herkesin kavgası bu şekilde tatlıya bağlansa keşke inşallah oda olacak ilerde
BİRGÜN HERKES FENERBAHCELİ OLDUĞU ZAMAN :D :D :D
hakkaten bütün fenerlilere hayırlı olsun galibiyet :) :)
ooOoOo nicolas anelka ooOoOo nicolas anelka :D :D :D