Arkadaşlar, bir şeyi çok merak ediyorum: Neden forumda bu kadar maçoluk taslanıyor?
Demoda attığımız güzel golleri paylaşalım diye açılmış bir başlık. Herkes yollasın gollerini, tartışalım, eleştirelim, övelim... Ama hayır, muhakkak ortamı gerecek bir laf bulalım, sataşalım, konunun dışına çıkalım.
Forumun geneline hakim olan bu hava gerçekten rahatsız edici, eminim görüşlerimi paylaşan azımsanamayacak sayıda üye de mevcuttur.
Moderator arkadaşlar, lütfen düzeni sağlama konusunda gösterdiğiniz çabaları mümkün olduğunca arttırın, çünkü futbol camiasının içinde bulunduğu genel havaya uygun olarak, "oyun"un güzelliğini bir yana bırakıp egolarımızı yarıştırıyoruz..