pes-5 inanılmaz süper olmuş.pes-4 ü şimdi nasıl oynuyormuşuz hayret ediyorum.çok daha gerçekçi ve çok daha zevkli.tek eksik şu master lig olayı.nolurdu gerçek hayatla aalakalı bir master lig olsaydı.şöyle gerçek uefa kupası ve şampiyonlar ligi felan.
yaşim 24 artık 25 ime giriyorum.tüm oyunlardan soyumaya başladım,canım hiçbirşey oynamak istemiyor(yaşlandık mı ne:D)pes de olmasa ne ederük..
fifa 2006 ya bakmaya bile gerek duymadım,her seferinde bir hayal krıklığı yarattı bende.bu sefer hiç bakmıyacam.