ben pes in demoyu yükledim,sonra 1 maç ı bile oynamadan ,orta kesip sildim..zaten pes in tuşlarını ayarlamak ölüm.onları değiştirdim önce hamal gibi,sonra sinirlendim,pes 4 ü çok oynamıştım,aynısı işte...ama ayaküstü bir golde yedim oynarken,fifa daha oralara gelmemiş anladım,güzelde.