fifadan daha çok zevk aldım.pes 5 de iyi ama fifa daha iyi en iyisi ikisini de oynamak.tartışmaya mahal yok ayrıca bu pesçilein siz pesi beceremiyosunuz demesi de ne kadar sığ bir düşünce hala anlayamıyorum.salakmı insanlar bunun tek açıklaması var kimileri fifa sever kimileri pes.mesela ben pırasa kabak yemeğini pek sevmem benim bi arkadaş bayılıyo manyak! zaten o pese de bayılıyo.sorun yok o açıdan