Orjinal Mesajı Yazan: Black God
bi dakka ya ne demek fifa 2006 nın rakibi fifa bize rakip olabilir mi ya sen ne dion fifa 2006 pes 3 le ancak kapışır
fifa bizi rakip olarak görüyor ama biz adam yerine bile koymuyoz fifayı
fifa 1 kere formalar felaket pes te eklediğin gibi görüyosun formayı ama fifa da forma buuğulanmış araba camı gibi görünüyo
ya bırak alla askina sende yaa, grafikler konusunda pes 10 ciksin fifaya rakip olamaz kabul edin iste ,fifa grafik konusunda herzaman pes e takar arkadasim, stadyumlar,futbolcular (benzerlikleri), formaları,sevinmeleri dahil, pes de bana adam gibi sevinme gosterebilirmisin YOK cunku stadyumlari fifa 1 e 1 ayni yapio ve süper , futbolcu benzerliklerini soylememe gerek yok fifa herzaman iyi cunku, oynanabilirliginden baska pes de bana biseyi savunamazsin,bende oynuorum pes oynamaıo degilim ama sadece oynanabilirligi hosuma gittigi,gercekci oldugu icin ama diger mesajımdada dedim,eger pes ayni seyleri yapmaya devam ederse ,sen istedigin kadar rakip gorme ama fifa 07-08 de ipleri eline alır,bi kere unutmadan menüleri de ekliim menü konusunda bi kere pes iğrenç ötesi cunku master lig den baska biseyleri yok oda bi ise yaramıo bence, ama fifanın career modu ki 06 nınki muhtesem olacak tek kelimeyle mükemmel...neyse kıyaslamaya gerek yok bence sen pes ini , patch yapmaya devam et bisi demiorum , ben fifa nın bazı gerceklerini gormezden gelemezsin ,benim pes in oynanabilirligini gormezden gelmedigim gibi!!