Orjinal Mesajı Yazan: ZoRo
arkadas sen oynamasini bilmiyosun top suraya gitmiyo buraya gitmiyo diyip oyuna suc atiyosun ...
sutlari ayarlaman gerek .. ole sut cekince direk 90'a gitmiyor .. sutlari paslari zorlastirmislar onu ayarlamak gerek fifa oynuyan biri olarak sende haklisin zor geldi pes dimi .
Saçmalama, ben PES oynayan birisiyim bir kere, Fifa'yı da sadece 2006 yani bu senenin demosunu beğendiğim için oynuyorum.
Dediğimi anlamadan acaip acaip konuşma, şutları ayarlamasını biz de biliyoruz. Ama ben sağ çapraza pas vermek isterken adam dönüp geriye pas atıyorsa buna "scripted passing" denir. Şut çekerken de aynı şey geçerli.
Bu "oynamasını bilmiyorsun" saçmalıklarına son verin artık, herkes oyunu beğenmek zorunda değil. Beğendiğim beğenmediğim yanları var, bunları belirtiyorum, işine gelmiyorsa oyununa bak.