**Hakeme sağa sola çamur atanlar, ilk yarıda Alex'in boş kaleye vurduğu şutu Koray manşetle çeldi. O penaltı da verilseydi skor 0-2 olacaktı + Anelka'nın düşürülüp penaltı kazandırdığı pozisyona penaltı değil diyen bir Allah'ın kulu yok. Kıssadan Hisse : Süt kadar temiz bir galibiyet aldık, kimse çamur atmasın ..!**