hadi ya.ayaına direk kayınxcada düşmüyomu.bne var u adamda.12 görünmmez adam bunun düşmemesi için destekmi verio.golden sora noldu düştü.(
Sen lafı burdan anlıyosan sana diycek laf yok..
şampiyonluk yarışı içindesin.72 puandasın.ve tüm maçlar bitti.sadece akşam 20:00 da başlıcak olan GALATASARAY-beşiktaş maçı var.GALATASARAYın 70 puanı var.beşiktaş ise hiç bi menfaati yok.prestij yane.bu durumda hangi tutarsın canem...!!!
Uff..Ne kadar saçma bi mesaj bu.Ligin 6. haftasındyız ne alaka şimdi.Öyle olursa tabii ki de Beşiktaş'ı tutarım.