fenerli arkadaslar kizmasin, ben besiktasliyim. ama bizim takimin halinden ümitsizliye kapilinca, size yanlislarinizi illetmek istedim. fener bir az daha dogru taktik le oynarsa avrupada basarili olabilecek potansyeli var. besiktasda bu yok. takim kurgusu cok kötü. adem dursun, ali günes katkilari sifir. tümer cok havalanmis görünyor. youla ne yazik ki sansiz ve becerikli deil.
bir tek koray ve kleberson var bu takimda.