Evet malmö maçıyla birlikte bu maçında topicini ben açayım istedim umarım uğurlu gelir. :)
Bi çok Beşiktaşlının belki de sezon içinde en çok kazanılmasını istediği maç bu. Cezanın kaldırılması ve maçın inönü'de olması Fenerbahçe'yi hırslandırabilir.. Milan maçında sakatlanan Appiah'ın da olmama ihtimali var. Bu da Beşiktaş için avantaj olabilir böyle bir şey olursa. Yine de böyle şeylerden medet ummamak lazım. Ama olursa da fena olmaz. :D
Sonuç olarak Beşiktaş'ın bu maçı kazanacağını düşünüyorum.. Skor tahminim 3-1. Youla'nın da gol atacağı gibi bi his var içimde. :)
Centilmence ve futbolcular için sakatlıksız bi maç olsun, Beşiktaşımız kazansın.. :D