Orjinal Mesajı Yazan: H-KaN
Ya Zoro ben resmimi nasil yüklicem buraya???
Yada nasil göndercem?? Benim E mail adresime yüklenmiyor resim nedense Sana MSN den versem olurmu??
Zoro abim faceleri yapıyor ellerine sağlık :p :p zoro abiim bitirdikden sonra bana atcak bende bi patch hazırlıycam...Topluycam yani anlatacam nasıl yükleycenizi....
BEYLER ÜYELER YETER SANIRIM KİTLİYORUM KONUYU YÖNETİCİ ABİLERİM BANA BİLDİRDİKTEN SONRA KADRO EDİT YAPACAM;)