Ben olmadan takım olurmu hiç...döverim walla..
yaş :29 (yuhhhhhhhhhh.. :D )
yaw yok siz en iyisim beni yedek kulubesine atın...bu yaşta topmu oynanır :D
neyse...güzel bişeler yapyosunuz afferim..özellikle ikinizin ortak çalışma yapması gözlerimin dolu dolu olamasına sebebiyet verdi doorusu....
başarılar bakiiim...
siz herşeyi halledin isimlerin seslendirmesi de benden söz... ;)