KalkVeSavas Orjinal Mesajı Yazan: erdenerus ya arkadaşlar anlayın artık fifa GAME OVER" seni pataklamak lazım,daha 1. mesajınla harikalar yarattın,büyük ihtimalle oyunu bile oynamamışındır.
Hasansas1905 Orjinal Mesajı Yazan: erdenerus ya arkadaşlar anlayın artık fifa GAME OVER" naptın be dostum o kadar da diill.
Kaos81 Orjinal Mesajı Yazan: SortrEX Merhabalar oyun severler başlıktanda anlaşılacağı üzere büyük umutla indirdiğim fifa 06 dan menuniyetsizliğimi anlatmak için yazıyorum aslında bu sene fifa dan büyük ümitlerim vardı rakip iyi ancak ea games köklü bir firmaydı fifa 2004 rezaletinden sonra 2005 biraz diriltmişti ve 2006 yıkacak demişdim ancak yine hayal kırıklığı bence. Oynanabilirliğe baktığımızda ceza sahası dışından ve daha uzaktan attığınız şutların çoğu neredeyse hepsi ya direkten dönüyor yada kaleci çeliyor karşı karşıya pozisyonlara gelince futbolda gollerin çoğu karşı karşıya pozisyonlarda atılmıyormu eeee burda neredeyse oda inkansız bu sizin için geçerli ancak rakip gelirken o kadar zorlanmıyor onun şutlar gayet başarılı bir şekilde kaleye giriyor gol ata billmek için üç secenek var ya yaklaşırken a tuşuna hafif ve dengeli vurarak aşıracaksınız yada kaleciden dönen topu bir arkadaşınız oradaysa kayarak tamamlayacak yada ortalarla gol bulacaksınız. Z tuşunun işlevine gelince siz rakibi kıstırmakta baya zorlanıyorsunuz vede kolaylıkla elinizden ufak bir hareketle kurtulabiliyor ancak siz bir kıstırıldınızmı rakip topu çok rahat elinizden alabiliyor ve kaptığınız topları anında geride alabiliyor inanamadım ya nasıl bir mantıktır ki bilgisayarın yaptığı hareketleri siz gerçekleştiremiyorsunuz varmı böyle bir mantıksızlık bence ea games mühendisleri oturup düşünmüş birazda kaşınmış arkadaş konaminin oyunları niye bu kadar tuttu diye birbirlerine sormuşlar ve mutlak sonuca ulaşmışlar haaa oyunda zor gol atılıyo ve buda heycanlandırıyo demişler bunuda kendileride sağlamak amacıyla bu yöntemleri geliştirmişle uzaktan gol zor olsun, yakından gol zor olsun bi kanatlardan ortalarla gol attıralım demişler ama unuttukarı şey bu zorlukların aynısını bilgisayarda uygulatmakta olmuş yaaa oynarken bilgisayarın gol atma zamanı bile belli oluyo yani makine aklına taktığında ne kadar uğraşsanızda o top yarı sahasının dışına çıkmıyo ve gelip atıyo ondan sora rahatlıyo siz bi gol atınca yine aynı uygulama başlıyo mantıksızca grafiklere gelince top fileyle buluştuktan sonra sanki topa yapışıyo ve merdiven iner gibi kademe kademe iniyor top zaman zaman fileyi deliyo sonraki karede yeniden içeri giriyo ve halen ea o fileyi tutan arka direk iplerini hareket ettirmeyi başaramadı o file ne kadar gerilirse gerilsin o ipler sabit duruyo üstüne üstlük ipler filenin uçlarını tutsa bari 50 santim yanında yada içinde oyuncuların saçları kafayı kaldırır kaldırmaz formanın arka tarafına giriyo ve sanki odun gibi adamların kafasına yerleştirilmiş sitiller çok berbat benzetilmeye çalışılmış, top her zaman olduğu gibi yine kenardaki panoların içinden geçe biliyo ayrıca adamların kafalarının içinden falan da geçip gol olabiliyo özellikle kalecilerin, formalar hale kötü çizgiler bulanık aşşağıya çekilmiş gibi bir futbol oyununda en önemli amaç gol değilmi eee adama gol atıyosun kaleci ve top aynı anda kaleden yarım metre içeri giriyo ve gol vermiyo varmı böyle birşey yaaaa. Milanı en üst seviyede yene bilmek için üç maç yaptım 45 dakikalık ve uzun uğraşlar sonunda başardım bu mantıksızlıklara rağmen yani 06 da hayal kırıklığı olacak oyun kötü mantıkta fifa iyibir revizyondan geçmeli yoksa düşen oyuncu kitlesi gitgide bitecek düşüncelerim bunlar yorumlara açığım iyi günler valla helal olsun ya.Ne kadar zamanda yazdın bunu :) yinede sölim bare kıskananlar çatlasın ;)
Kaos81 Orjinal Mesajı Yazan: erdenerus ya arkadaşlar anlayın artık fifa GAME OVER" oyun zekası pek gelişmemiş arkadaşın sanırım :D
Kaos81 Orjinal Mesajı Yazan: SortrEX ea oyuncular sakatlandığında sedyeyle bile çıkarabilmeyi başaramamışken ki bunu konami eski oyunlarında gerçekleştirmişken. bunu gözönünde tut olurmu !!! abi bu nasıl bir oyun anlayış ve yorumudur yaw :sly: