yazdıklarına katılıyorum,kale ağları hariç,o dediğin topun merdivende gibi ağlardan kademe kademe inmesi,sadece replayda belli oluyor.
Kalecilerin zorluğu ise sadece 5. inci seviyede..
Ben kanatlardan gol atma bug ı buldum bile,10 dk lık bi maçta 3-4 tane öyle ortadan gol atıyorum,kaleci yürüyor sadece..
ilk başta güzel gelir ama sonra suyu çıkar..biliyordum böyle olacağını.ama yinede multiplayer ı güzel olacak..!!