Orjinal Mesajı Yazan: ConstantiNe
klavye delikanlıları bunlar Ufuk ne yer verir ne isim verir bu kadar gizli oldukları için herkese sataşabiliyorlar zaten, normal hayatta içlerinde kalan şeyleri burada dile getirip hırslarını çıkarıyorlar sözde.Birde çok önemli biriymiş gibi "o mu ben mi" diye başlık açmış, sen kimsin ki bu sitenin başından beri bu siteyi ayakta tutanlardan biri olan biriyle aşık atmaya çalışıyosun, çok meraklıysan yarışa girmeye watcher la git kendi siteni kur bakalım ne kadar büyütebiliceksin ...
bakın arkadaşım yazdıklarımı iyi okuyun pardon adlı kullancıki o benim 3 ağustosta üye olmuşum 1,5 ay boyunca mesajlarıma bak küfrüm hakaretim saygısızlığım özel mesajlara yollanan küfür içerikli başlıklarım var mı? hadi cevabını ver yemin ederim bu forumda 4 aylık zaman dilimi içinde 2 nick kullanmadım sürekli ban yiyorum diye bugün 3 üncü nickimi aldım klavye delikanlısı olsam hepinize küfür yağdırırm giderim yapamazmıyım şimdide yaparım bir de böyle düşün site kurmak benim işim değil watcher bilir o işleri ben mesajımı yazarım iyi site yapanı alkışlarım. ama hayatımdaki önemli bir olayı yazıyorsam bunu sizinle paylaşmak istedğim içindir hiç aşık oldunuzmu konusu 1000 mesaj oldu konu kilitlendi ben de diyrumki aşık oldum böyle böyle konu açıyorum 100 kişin yazdığı başlık önemli de benimki önemsiz saçma yani saçma olmaması için toplu aşk slaytı mı olcak bunnu da böyle düşün watcher iyi yönetici olabilir ki işten anladığı belli davranışları yanlış bende açtığım konuya saygısızca mesaj görünce tepkmi verdim küfür de etmedim akşam yine onlıne olacam 9 a doğru o zamana kadar silmeyin yazdıklarımı hepiniizi suçsuz olduğuma ikna edip gidecem iyi günler