:)
pardon , sende eli yüzü düzgün bir kullanıcıya benziyordun ama adam senin yüzünden niye gitsin ki şimdi,watcher değilde,daha daha başka yöneticiler istifa etmeli,ama merak etme,bunlar siteyi batırsada gitmezler kolay kolay.
'Bir umut sitede kalabilirim' ne ,onu anlamadım.ben niye oturduğum yerden hiç kasamadan sitede kalabiliyorumda,sen neden kalamıyorsun.özel mesajdan küfür edersen kovuyorlar bak,bir orasını biliyorum,adamlara kızınca,hafif hafif ucundan dokunduracaksın,direkt küfür etme,sonra adam seni şikayet ederse,hayır bu cümle bir küfür değildir diyebilmelisin,anladın sen.