Arkadaşlar sanırım herkesin genel problemi defansın hiçbitişe yaramaması. Si Games forumunda da okuduğum kadarıyla rakip takımda kim olursa olsun sizin defansa karşı mükemmel oynuyor. Defanstakiler her maç en az 4-5 ciddi hata (resmen uyuyorlar) yapıyorlar. kaleciler de defansın yanında kıvrılıp uyuyorlar. sonunda herkes aynı şeyden yakınıyor.
Bunun dışında her ne kadar yuvarlaklar yuvarlakları kovalıyor olsa da hareketleri 2005'e göre daha akıcı ve akla mantığa yatkın yapmışlar. Yalnız oyunda benim gördüğüm en büyük problem oyuncuların değerleri. Bu nedenle de Chelski gibi bir takım alınca istediğiniz adamı rahatlıkla alabiliyorsunuz. 95milyon ile Pirlo,Xabi Alonso, Simao, Lucio, Rio Ferdinand, Tevez, Podolski, Cavenaghi gibi adamları alabiliyorsun ki bu adamların hepsini aldıktan sonra üstüne para bile kalıyor. Bu arada bu isimler sadece hatırlayabildiklerim. Bu kısımda kesinlikle düzeltme gerekiyor çünkü kimse gelip karşıma Pirlo'nun değerinin 4.5M olduğunu söylemesin.
Hepsi bir kenara oyuna getirilen yenilikler gerçekten de oyuna çok şey katmış. Maç arasında ve sonunda yorum yapabilmek, Oyunu durdurmadan taktiğe müdahale edebilmek, Antrenman programında bilinmez dehlizlerde kaybolmadan program belirleyebilmek, Coach'ların çok daha ayrıntılı olarak çalıştırabildiklerin görebilmek, ve her ne kadar demo'da görebilecek süre olmasa da contrat'ın için yönetimle pazarlık yapabilmek bence oldukça faydalı ayrıntılar olmuş. Yani oyunu parasını verip orijinal olarak almak için içimde bir heves yarattı.
Bunca sene oynadıktan sonra elimde bir kere olsun orijinal oyun olsun artık.