BEYLER ÖYLE GÖRÜLÜYOR Kİ OYUNDA TÜRKİYE LİGİ YİNE ÖNEMSENMEMİŞ. VE İNATLA KIBRIS RUM KESİMİ, KIBRIS DİYE GEÇMİŞ!
ve bi çok arkadaşın dediği gibi demo oyunun son halidir full sürümdede çok fazla deişiklik olmaz.
ama önemli deil. FM 2006 çıktıktan bi kaç hafta sonra türkiyedeki hatalrı düzelten bi yama çıkartacağım ve hepinizle paylaşacağım. onlar inatla ilgilenmeselerde türkiye ligi ilgiye değer!


TÜRKÜN TÜRKTEN BAŞKA DOSTU YOK
***İNTERN***