Beyler SCN users Takımına girmek isteyen Arkadaşlar buraya bildirsin...Numarasını,Yasını yassın lütfen...ben Forma,Bayrak,Logo,title,kadro edit vs.. yapcam.....elimden geldi kadar face de yapcam ;) ama zoro abicim saolsun bana yardımcı olcak inş pazar gününe yetiştircez bu güzel yamayı sizlere...Başvurularınızı bekliyorum....