XII **Beyler neden bizimde yeni çıkcak bi yamada üyelerin olduğu karma bi takımımız yok?aslında olsa zevkli olurdu en azından benim açından böle bi proje warmı??**
ZoRo **oldugunu sanmiyom ... tabii ola bilirde olmaya bilirde yoneticiler cvp yazar insallah :D benim icinde problem diil sevmiyom ole uydurma takimlari :D**
Mc.Speedy walla beyler benim için farketmez isterseniz yönetici abilerimin fikirlerini alarak kadro oluşturabilirim ;)
XII Orjinal Mesajı Yazan: Hasan Sas (11) biz yaparız scn team olarak kafan rahat olsun ;) Way gerçekden gzl olacak desenize örn gzl bi forma sponsor fln :D bu arada faceler olursa muhiş olr :hihi:
Mc.Speedy Sponsorda biziz takımda ;) SCN Soccercenetr.Net ;) Bir Görüşeyim yönetici abilerimle olursa duyuru yaparım ;)
ç@rşı_kartalı evet kardesler beni de unutmayin :( ben kaleciim unutmayin, ama penaltilari atabilirim :D:D:D
Venom senin SCN Team'de olduğunu hiç sanmıyorum öyle diil mi sami??? bu sadece Patchmaker'ların olduğu bi takım olacak ana sayfada Forum Yönticilerini Görüntüle die bi seçenek var oraya tıkladığında SCN Team die bişi var işte oradakiler...
Mc.Speedy beyler scn team diyosunuzda nereye sığcaz hepimiz...:D:D:D istiyosanız kendiniz yapın team diyince yöneticiler bi tarafta bi tarafdada adaylar olsun gibi :) ama kimler işte kimler üyelerden olcak ama yapılacağı belli değil ...
XII Orjinal Mesajı Yazan: Hasan Sas (11) Yaparız..;) Ama En çok benle gol atacaksınız :D Gzl Benide alırsın artk yanına :D neyse sonucu 4gözle bekliorum
Mc.Speedy YÖneticiler -- SCN users :D:D:D Süper yaf aklına saglık cumartesi yada cuma günü baslim hemen iki takımın üstüne yapayım.....SCN users da olmak isteye arkadaslar kimler olcak ama ?
ZoRo **onu basvuran basvurur forumda katkisi olan veya msj i yuksek olan vs vs forumdaki katkisina gore secilir ole 1 msj li biri gircek hali yok ya :D bence oyle olmasi daha ii**