Ben de baktım da o yardım bölümünde şöyle yazıyor:
-----------------------
81000370 veya 80072f0d: MSN Messenger'da oturum açamazsınız
MSN Messenger
Üzgünüz, şu anda .NET Messenger hizmeti oturumunuz açamadık. Lütfen daha sonra yeniden deneyin. 80072f0d
– veya –
.NET Messenger hizmeti oturumunuzu açamadık; bunun nedeni Internet bağlantınızdaki bir sorun olabilir. Lütfen daha sonra yeniden deneyin. 81000370
**1.** Görev çubuğundaki bildirim alanında MSN Messenger simgesini (saatin yanında) ve ardından Çıkış'ı tıklatın.
**2.** Aşağıdakileri yaparak Güvenli Yuva Katmanı (SSL) önbelleğinizi temizleyin:
1. Görev çubuğunda Başlat'ı tıklatın ve ardından Denetim Masası'nı tıklatın.
2. Ağ ve Internet Bağlantıları'nı tıklatın.
3. Internet bağlantınızı ayarlayın veya değiştirin'i tıklatın.*(Ben burda kaldım bulamadım burası neresi diye)*
4. İçerik sekmesini tıklatın.
5. Sertifikalar altında SSL Durumunu Temizle'yi tıklatın.
6. Onay aldığınızda Tamam'ı tıklatın.
**3.** Aşağıdakileri yaparak Şifreleme Hizmetleri ile ilişkilendirilmiş DLL dosyalarını önceden kaydettirin:
1. Görev çubuğunda Başlat'ı ve sonra da Çalıştır'ı tıklatın.
2. Aşağıdaki ifadeyi kopyalayıp Aç kutusuna yapıştırın:
regsvr32 softpub.dll wintrust.dll initpki.dll
3. Tamam'ı tıklatın.
4. Her onay aldığınızda Tamam'ı tıklatın. Üçüncü onayın görüntülenmesi, bilgisayarınıza bağlı olarak bir dakika sürebilir.
**4.** Üçüncü onaydan sonra MSN Messenger programını yeniden başlatın ve oturum açmayın yeniden deneyin.
-------------------------
Bu arada dikkatinizi çekerim. Bizdeki hatanın kodu MSN yardım kısmının üstte çözümünü anlattığı hata kodu ile aynı değil.