Ben Öle düşünmüyorum Bu takımda Oynamaması Gereken Tek oYuncu Veyseldir Nerden bulmuşlar Bu takozu Anlamadım Ne ayakla oynayabiliyor Ne kafa ile oynayabiliyor nede koşabiliyor..Diğer Forvetlerimiz KAğıt Üzerinde İyiler..
Daha sezon Başındayız Çok Fazla Üzülmemek Umutsuzlua Kapılmamak lazım..
Önümüzde Çok önemli 2 maç war Onlara Konsantre olmalı Takım Ve taraftar Artık Rize faciası Geçti..