Die for You tam olarak hatırlıyamadım ama pepsi team forması yaptım isterseniz kendi takımınıza koyabilirsiiz bu arada yorum yaparsanız daha ii olur ;)
Tearaway marsilya formasında logolar kötü olmus ve ortadaki 2 cizgide öle pepsi forması güzel ama reklamın arkasındaki beyazlı yok etsen daha ii olmazmaydı
Die for You ewt doğru sölüosun marsilyaya uğraşmadım pepsiyi boyadım ama bncede şeffaf daha ii olur saol yorumlar için
Die for You çok saol aliemre yanlıuz bu arada pepsiyi beyaz yapmıştım bulabilirsin bi arka sayfada bu şeffaf isteyneler için çok saolun yorunlarınız için bu arada ;)
Mc.Speedy Orjinal Mesajı Yazan: Die for You tearawayın yorumu üzerine update çektim ;) marsilya da sora gelcek buyrun bu formada pepsiyi beyaz boyasaydın güzel hani bos yer varya orayı beyaz yapsaydın Süper olcakmıs ama yinede güzel iii calısmalar Sana...