RiGo bende 3. forma dışında hiç biri gozukmuosizde gozukuyomu? 3. formdaki şortun çizgileri pek iyi olmamış ama bazı yerleri güzel(şortun).çizgileri daha ii yaparsannız sizin için daha ii olur(sadece3. formayı yorumladım)
RiGo şimdigozuktu.ankaragucu nun çubuk rengi olmamış.brazil in sarı rengi sanki daha açıktı(yanlış hatırlıo olabilirim) ama guzel çalışmalar.başarılar!!!
Die for You anakaragücünü bilemicem fotğtaf cihan abide ama çubuk doğru olabilir tam bilmiom ewt koyu oldu çünkü templatein kendi gölgesi kararrtı update çekerim saol
RiGo senin diğer çalışmalarınada baktım(die for you)çoğu güzel ama genelde yaptığın hata renk uyumsuzluğu brazil formasını sen mi yaptın?
Mc.Speedy 1.İkiniz Ortak biçimde çalıştığınız için başta tbrler.... 2.Formalarınız gelişecek buna inanıyorum... 3.Basarılarınızın devamını dilerim 4.BU konuyu KilitliyoruM :D:D:D Şaka Canım ;)
Die for You ewet bn yaptım son üçü bnmki işte milli formanın zoru o renk uyumu yakında yapcaz işallah
Die for You cihan abi kızmassan yunanistanda hata (logonun üstüne bayrak geliyor) war onun için update ediom buda yunanistan update
RiGo bide turk milli nin formasına daha ii bir template seçebilirdin.başarılar(kimse nie benim formalara yorum yazmıo :D :D :D :p :p)
MoNTo benim iki isteğim var çaykurrize ve vestel manisa sporun ikişer kaleci ve ikişer oyuncu forması bunu yaparsanız ikinize de helal olsun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Die for You eweet buda gs parçalı renkler bnce ii oldu en azından resimdekine göre olarak buyrun yorumlarınızı bekliom :hihi: :hihi: RESİM FORMA