Venom black god'ın TOYOTA logosuna dikkat etmedim ama TOYOTA'nın O'larının içinin rengi formanın renginden farklı Amblemler bu sefer çok ii oturmuş Arsenal formasındaki reklam sanki tam ortalanmamış??? Şort çok güsel olmuş:applause:
RiGo şortlarla gerçekten benzemesiiçin uğraştım son tetyına kadar benzetmeye çalıştım benzediyse ne mutlu bana :D o toyota yazısı; ya ben bulamadım reklamını bende black god dan yürüttüm :D ortası o yüzden ole. Bende sonradan fark etdim ortalanmadığını.yorumun iiçin saol venom
Hasansas1905 tebrik ederim dostum her yeni çizdigin formalarda gelişme kaydetmişsin.Yolun açık olur insallah.