RiGo Forma işine bir galatasaraylı olduğum için fantazi gs forması yaparak giriyorum. daha yeniyim bu yüzden ilk formam olduğunu düşünerek yorum yazarsanız iyi olur. tebi benim gor duğum hatalar var mesela kolların çizgileri ii olmadı işte formam
Mc.Speedy Logoların dengeli değil sonra kolardaki çizgiler iii değil shortdakilerde ii değil :)gerisi güzel :)
Venom Orjinal Mesajı Yazan: RiGo bu gozukuyomu?(aynı forma) o şorttaki sarı çizgiler ne öle orantısız...??? ama formalar fena diil gs formasına Ford reklamı yakışmamış
RiGo ts update evet bende farkındayım ama bi türlü yapamadım şort daki çizgileri.bende bitürlübulamadım sponsor sonunda ford yaptım yorumun için saol
RiGo birşey sormak istiyorum ben gerçek formaları aklımda kaldığı kadarıyla yapıyorum ve zorluk çekiyorum.sizin biligiğiniz klüp formaları olan bir site veya bir link biliyormusunuz? cewabıözel mesaj olarak yollarsanız ii olur yardımlarınız için şimdiden saolun
Venom srn istersen black god kit threads adlı konuya bak orada orjinaalin aynısı formalar var hem sana yardımcı olur o formalar http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=43417
Venom forma güsel nike amblemleri güsel diil daha güsel amblem bul. Ayrıca biras daha aşağı koy nike amblemini ama her formada kendini geliştiriyorsun...:applause:
RiGo saol venom, nike nin ii olmadığını bende biliyorum ama yerine dikkat etdim black god unkiyle aynı
RiGo bence şu ana kadar yaptığım formaların içinde en iyisi işte valencia (yine black god un yaptığına bakarak yaptım)