Orjinal Mesajı Yazan: -Connect-
MSN'de normal nickin kodu nedir peki?
·$1·#hede
yazdım diyelim. Nickim koyu siyah hede çıkıyor, ama hede den sonra hödö yazıp, o hödönün MSN'de normal nick renginde olmasını istiyorum. İşte hödöyü nasıl normal MSN renginde yazıcam.
ctrl+b yaparsan kalın yazı tipi olur, eğer ctrl+b'yi tekrarlarsan eski haline geri dönmesi lazım.