ajan54 ·$0 - White ·$1 - Black ·$2 - Blue ·$3 - Green ·$4 - Red ·$5 - Maroon ·$6 - Purple ·$7 - Orange ·$8 - Yellow ·$9 - Light Green ·$10 - Teal ·$11 - Ice Blue ·$12 - Dark Blue ·$13 - Pink (Fuchsia) ·$14 - Grey ·$15 - Light Grey ·$20 - Light Pink ·$24 - Light Yellow ·# - Bold ·& - Italic ·’ - Dashed ·@ - Underlined NOT : NİCK lerinizin renkli görünebilmesi için Messenger PLUS yüklü olması gerekiyor arkadaşlar ... Verildiyse özürdilerim.
Spocket www.mess.be adresinden indirilebilecek Color Nick programıyla geçişlisini de yapmak mümkün...
skywalker10 ">http://download.msgplus.net/files/MsgPlus-352.exe>STRONG>**MSN Plus Türkçe 3.40.112 Download** ">http://www.customizeyourmsn.com/downloads/CNsetup.exe>STRONG>**MSN Color Nick** **Not:MSN Plus 'ı yükledikten sonra konuşma penceresine girip /nick yazın ve boşluk bırakın. Renk seçmek için ctrl+kColor Nick** 'i yükleyin.
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: skywalker10 ">http://download.msgplus.net/files/MsgPlus-352.exe>STRONG>MSN Plus Türkçe 3.40.112 Download ">http://www.customizeyourmsn.com/downloads/CNsetup.exe>STRONG>MSN Color Nick Not:MSN Plus 'ı yükledikten sonra konuşma penceresine girip /nick yazın ve boşluk bırakın. Renk seçmek için ctrl+kColor Nick 'i yükleyin. HELE şükür bee en sonunda doru düzgün cewap veren bi allahın kulu çıktı ohh beee sağol !
-Connect- MSN'de normal nickin kodu nedir peki? ·$1·#hede yazdım diyelim. Nickim koyu siyah hede çıkıyor, ama hede den sonra hödö yazıp, o hödönün MSN'de normal nick renginde olmasını istiyorum. İşte hödöyü nasıl normal MSN renginde yazıcam.
rapper Orjinal Mesajı Yazan: -Connect- MSN'de normal nickin kodu nedir peki? ·$1·#hede yazdım diyelim. Nickim koyu siyah hede çıkıyor, ama hede den sonra hödö yazıp, o hödönün MSN'de normal nick renginde olmasını istiyorum. İşte hödöyü nasıl normal MSN renginde yazıcam. çok güzel soru hadi cevaplayın:D:D:D bu arada spoket saol arkadaşım ;)