TheMaNqLeR Orjinal Mesajı Yazan: shadow_fk şans değil arkadaşlar atan atıyo bence şans her maçta atamazlar o kadar yüzdeyle
Hasansas1905 Adamlar çok ballı ya tanrıları çok adamların:Dşaka bi yana şansları olmasa hayatta kazanamazlardı bu turnuvayı.
GOZİT bahane hazır ... şans. ne alakaso var. hangi 3 lüğün şans olduğuna nasıl karar verebiliyosun. O zaman her 3 lük şans. O zaman kimse şut çalışmasın şansın varsa zaten girer top. Şans falan değil
TheMaNqLeR Orjinal Mesajı Yazan: GOZİT bahane hazır ... şans. ne alakaso var. hangi 3 lüğün şans olduğuna nasıl karar verebiliyosun. O zaman her 3 lük şans. O zaman kimse şut çalışmasın şansın varsa zaten girer top. Şans falan değil anlamadın galiba ben sadece dedim ki ; her maçta bu kadar fazla sokamazlar dedim her maçta bu ortalamayla oynayamazlar dedim
mirдňdд Orjinal Mesajı Yazan: The_Mangler anlamadın galiba ben sadece dedim ki ; her maçta bu kadar fazla sokamazlar dedim her maçta bu ortalamayla oynayamazlar dedim bencede biraz zor