Orjinal Mesajı Yazan: GOZİT
basketboldan soğudum . böyle maç olmaz . benim bile gözlerim doldu. Hırvatları sevmesemde (Gricek var o ayrı) . Yani o hakemleri ve onları hakem yapanları Allah nasıl biliyorsa öyle yapsın.
ewt abi resmen herifler macı alıp ispanya'ya verdi.ispanya hücümda hırvatlardan biri ispanyollara yaklassa faul calıyolar.Hırvatlar hücumda iceri drive etse hücüm faul itiraf edncede teknik faul varmı böyle bişy.Mac sonunda Giricek ve popovich ana avrat hakemlere girdi ama hakemlerin bi tarafı yemedi cünkü ne yaptıklarını cok iyi biliyolardı.