bence hangi takımın daa çok gol için yüklendiini anlatan bi işaret..
yani kim daa çok atak oynuyo...
çünkü ben 3-0 dan sora maçı bıraktıım zmn benim noktalar 2, onlarınki 3 oluyo yani onlara daa mı fazla moral oluo gol yemeleri...yada bizimkiler gol attıkça moralimi bozuluo :D:D saçma...
yani benim düşüncem bu..!! :cool: ;)