1- Ağlamak istiyorum...
2- Ağlamak istiyorum...
ve 3- Ağlamak istiyorum... :,( :,(
Pes abi walla pes billaha pes bişi demiom ben sana tmm photoshop yaptım o gördüğünde kaleci diil araba yani underground'tan çektim fotoyu sonrada photoshoplayıp böle yaptımm :,( :,( :,(